miercuri, 17 februarie 2010

Ponta a vrut să-l bată pe Boc!


Aoleu! Ce-am aflat aseară privind la TV?! Am aflat că Victor Ponta, acest Cel mai micu' Titulescu al PSD, a vrut să-l bată pe Emil Boc, acest Cel mai micu' pro-Băsescu al PD-L!

Parcă-l şi văd pe ex-procurorul Victor Ponta, cu moaca lui de şoarece de bibliotecă pe care n-o abandonează decât pentru a deveni când şi când un mic impertinent juvenil, încercând să-l pălmuiască pe premierul Emil Boc, cu moaca lui de ipocrit calificat  pe care n-o abandonează decât pentru a deveni când şi când un mic cosaş amator!

Spre norocul amândurora, se pare că între ei s-ar fi băgat chiar ministrul de Interne de la acea vreme, dl Dan Nica. Pricina pentru care Ponta ar fi vrut să-l ia la poceală pe Boc încă nu ne-a fost dezvăluită, însă momentul în care era să se desfăşoare poceala la nivel înalt a fost cel în care PSD-ul şi-a făcut brânci şi-a ieşit de la guvernare în septembrie anul trecut.

Se pare totuşi că Boc încă n-a scăpat de bătaie, pentru că Ponta şi-a încheiat belicoasa declaraţie subliniind că deşi Nica ar fi regretat după aceea că nu l-a lăsat să-l pocnească pe Boc, totuşi nu-i timpul pierdut, şi că speră să aibă măcar încă o dată ocazia să-l buşească pe actualul premier. Încă nu ştim însă dacă Ponta ar face asta după ce Boc i-ar mai da încă o dată un post în vreun minister, sau dacă fostul procuror l-ar bate pe cosaşul de second-hand de pe băncile opoziţiei!

Un comentariu:

  1. Daca apare mesajul meu inseamna ca am reusit ...si tu ai reusit sa faci un lucru frumos,inteligent, pentru care merita sa muncesti , un loc in care sa te aduni cu toate ale tale, sa-ti pui amprenta personalitatii...nu uita sa mai adaugi si cate un text "de suflet", din cand in cand!Felicitari!
    P.S.... si permite-mi sa fiu si eu mandra de realizarea ta!

    RăspundețiȘtergere

Libera exprimare este un drept constituţional, dublat însă de obligaţia folosirii unui limbaj civilizat. Pe acest blog, libera exprimare funcţionează numai în limitele legale! Nimeni nu va forţa aceste limite. Aici eu sunt baştanul! Şterg fără milă orice postare cu conţinut jignitor, ofensator, sau care depăşeşte în vreun fel limita legii!